B.U.J.

1. Kā es varu sazināties ar Cargobus?

Ar mums var sazināties, rakstot uz e-pasta adresi cargobus@cargobus.lv vai zvanot +371 2 8001188.

2. Kuros reģionos jūs darbojaties?

Cargobus kurjeru pakalpojumus piedāvājam šādos reģionos:Latvijā, Baltijas valstīs,  Eiropas Savienībā un Krievijā.

 

3. Kā notiek piegādes process?

Sūtījumu piegāde ar Cargobus ir vienkārša un ekonomiska, veicot zemāk izklāstītos soļus.

1. Saplānojiet sava sūtījuma piegādi mūsu mājaslapā www.cargobus.lv 

2. Izdrukājiet savu priekšapmaksas piegādes etiķeti, ko nosūtīsim Jums uz e-pastu pēc tam, kad tiešsaistē būs noformēts pasūtījums.

3. Piestipriniet piegādes etiķeti savam sūtījumam un gaidiet kurjeru vai nogādājiet sūtījumu uz tuvāko termināli. 

4. Sava sūtījuma izpildes gaitai varat sekot, izmantojot sava sūtījuma izsekošanas numuru.

 

4. Kā es varu veikt sūtījumu bez došanās uz Cargobus termināli?

Mūsu vīzija ir vienkāršot Jūsu darbu. Vienkārši izsauciet kurjeru tiešsaistē, telefoniski vai nosūtot e-pasta ziņojumu, un atvelciet elpu. Mēs visu izdarīsim Jūsu vietā!

 

5. Kas notiek, ja vēlos nosūtīt vairāk paku nekā ir norādīts pasūtījumā?

Ja vēlaties nosūtīt vairāk paku nekā bija norādīts pasūtījumā un attiecīgajā pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā, Jums jāveic atkārtots pasūtījums.

 

6. Vai es pēc pasūtījuma veikšanas saņemšu paziņojumu?

Jā. Ja ir aizpildīta pasūtījuma veidlapa un ir izpildīts norēķinu process, saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Šāds paziņojums nozīmē, ka Jūsu pasūtījums ir saņemts.

 

7. Vai es varu nomainīt pakas piegādes adresi?

Jā, sūtījuma piegādes adresi var mainīt, zvanot +371 2 8001188 vai sūtot e-pasta ziņojumu uz cargobus@cargobus.lv, un mēs darīsim visu iespējamo, lai veiktu nepieciešamās korekcijas.

 

8. Cik ilgi uzglabāsiet manu paku?

Mēs uzglabāsim Jūsu paku līdz 1 mēnesim vai ātri bojājošas preces – līdz 3 dienām. Atgrieztie sūtījumi tiks nodoti sūtītājam pēc pārvadājuma un uzglabāšanas maksas saņemšanas. Cargobus iznīcina sūtījumus saskaņā ar Saistību tiesību likumu un Cargobus sūtījumu atvēršanas, iznīcināšanas un likvidēšanas kārtību.

Pirmās 14 dienas sūtījumi tiek uzglabāti bez papildu maksas. Par katru nākamo uzglabāšanas dienu noteiktā maksa ir 1,00 €.

 

9. Kad mana paka tiks piegādāta?

Mēs apstrādājam pasūtījumus mūsu pamata darba laikā, pirmdien - piektdien no 9:00 līdz 17:00.

Piegādes termiņš Baltijas valstīs ir 1-2 darba dienas, Eiropā un Krievijā – 3-7 darba dienas. Plānotie piegādes datumi var mainīties ārpus mūsu kontroles esošu apstākļu rezultātā.

 

10. Kāds ir maksimālais atļautais pakas svars un izmērs?

Sūtījuma svara un izmēra ierobežojumi atšķiras atkarībā no sniegtā pakalpojuma un pārvadājuma galamērķa. 

Baltijas valstīs – vienas pakas maksimālā izmēru summa ir 3 m, kur pakas garākā mala nedrīkst pārsniegt 2 m, un maksimālais kopējais svars ir 500 kg. Sūtījums var sastāvēt no vairākām pakām.

ES - Pakas garākā mala nedrīkst pārsniegt 1,75 m, garākās malas un pakas apakšas apkārtmēra summa nedrīkst pārsniegt 3 m. Maksimālais svars ir 30 kg.

Tāpat ar prieku izteiksim īpašus piedāvājumus sūtījumiem ar specifisku izmēru. Droši sazinieties ar mums.

 

11. Kā rīkoties, ja nezinu precīzu sūtījuma svaru?

Ja neesat pārliecināts par precīzu pakas svaru vai ja nav iespēju nosvērt paku, centieties pēc iespējas precīzāk noteikt aptuveno svaru. Veicot piegādes pakalpojuma rezervāciju, šādos gadījumos mēs iesakām izvēlēties augstāku svara diapazonu, lai izvairītos no iespējamiem sarežģījumiem. Ja tiks konstatēta nesakritība starp Jūsu veikto mērījumu un pakas faktisko svaru, maksa tiks attiecīgi koriģēta. 

12. Kur es varu iegūt sūtījuma izsekošanas numuru?

Jūsu sūtījuma izsekošanas numurs tiks nosūtīts uz Jūsu e-pasta adresi kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu pēc tam, kad tiešsaistē būs aizpildīta pasūtījuma veidlapa. 

 

13. Kā es varu sekot mana sūtījuma piegādes gaitai?

Vienkārši izmantojiet apstiprinājuma e-pastā saņemto izsekošanas numuru.

Savu sūtījumu varat izsekot mūsu mājaslapā.

14. Es pasūtīju vairāku paku piegādes pakalpojumu. Vai izsekošanas numuru saņemšu par katru paku?

Jā, izsekošanas numuru saņemsiet par katru nosūtīto paku. Pirms Jūsu sūtījuma saņemšanas, saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar visu informāciju par Jūsu veikto pasūtījumu.

15. Ko tas nozīmē, ja informācija izsekošanas sistēmā nemainās?

Informācija izsekošanas sistēmā tiek atjaunināta ik reizi, kad Jūsu sūtījums tiek noskenēts citā depo vai sūtījuma saņemšanas vietā. Ja sistēmā norādītā informācija nemainās pāris dienu garumā, iemesls var būt sistēmas datu atjaunināšanas kavēšanās. Ja pasūtījuma piegādes statuss izsekošanas sistēmā nemainās ilgāk kā 48 stundas, Jums jāsazinās ar mums. 

 

16. Vai ir kādas preces, ko nevaru sūtīt ar Cargobus?

Ir aizliegts sūtīt: radioaktīvas, kodīgas, viegli uzliesmojošas, indīgas vielas, vielas ar nepatīkamu smaržu un smērējošas vielas; ar šķidrumu piepildītas tvertnes, kas nav stingri noslēgtas un iepakotas atbilstoši pretplīšanas prasībām; naudu, obligācijas, monētas, dārgmetālus un dārgakmeņus; vērtspapīrus; personu apliecinošus dokumentus; dzīvus dzīvniekus, putnus, zivis, kukaiņus; asus un griezošus priekšmetus bez speciāla iepakojuma; alkoholu, tabakas izstrādājumus, narkotiskas vielas, munīciju, sprāgstvielas, ieročus un to detaļas. 

Starptautisku pārvadājumu gadījumā ir aizliegts nosūtīt priekšmetus, kuru izvešana no sūtītāja valsts un ievešana saņēmēja valstī ir aizliegta. Cargobus neuzņemas atbildību par sūtījumiem ar aizliegtu saturu. Cargobus ir tiesības neitralizēt un iznīcināt sūtījumus, kuri rada risku citiem sūtījumiem, Cargobus vai trešo personu īpašumam, vai to veselībai un apkārtējai videi. Sūtītājs apņemas atlīdzināt jebkurus zaudējumus vai izmaksas, kas Cargobus izriet no iepriekš minētajiem aizliegtajiem vai bīstamajiem sūtījumiem.

 

17. Vai mājaslapā norādītā pakalpojuma cena ir galīga?

Jā, mūsu rezervācijas programma uzrāda galīgo pakalpojuma cenu. Mēs atkārtoti pārbaudīsim sūtījuma izmērus un svaru, un, ja tiks konstatēts, ka ir sniegta nepatiesa informācija, tiks pieprasīta papildu maksa.

18. Kā es varu norēķināties par pakalpojumu?

Pēdējais pasūtījuma noformēšanas solis ir tiešsaistes maksājums. Norēķināties par pakalpojumu varat, izmantojot vienu no šādām maksājumu metodēm:

• Kredītkarte

Mēs pieņemam dažādu operatoru kredītkartes (Visa, MasterCard).

• PayPal

Ja esat Paypal lietotājs, varat autorizēties ar savu lietotājvārdu un paroli, un turpināt norēķinu procesu ar PayPal starpniecību. Jūs pāradresēs uz PayPal mājaslapu, kur varēsiet veikt maksājumu.

• Bankas pārskaitījums

19. Kā rīkoties, ja saņemtā paka ir bojāta?

Ja saņemtajai pakai konstatējat bojājumus, lūgums norādīt uz bojājumu kurjeram, aizpildiet sūdzības veidlapu un pēc iespējas ātrāk nosūtiet to mums. Lai saņemtu palīdzību, jebkurā laikā varat sazināties ar mums, rakstot uz cargobus@cargobus.lv.

 

20. Vai Cargobus sniedz sūtījumu apdrošināšanas pakalpojumu?

Jā, mēs apdrošinām sūtījumus. Jūs varat izvēlēties šo papildpakalpojumu, noformējot piegādes pasūtījumu.

 

21. Kāpēc man ir nepieciešams noformēt manu paku apdrošināšanu?

Nosūtot paku, tās saturam Jūsu acīs var būt liela materiālā vai emocionālā vērtība. Ja tas tā tiešām ir, lieki teikt, ka vēlaties panākt pēc iespējas lielāku sūtījuma drošību. Un šeit ļoti noderīga ir papildus sūtījuma apdrošināšana.

Ērtība – Jūs vēlaties būt drošs, ka Jūsu sūtījums ir pasargāts no jebkādiem riskiem;

Zemas cenas – mēs piedāvājam vienas no zemākajām pārvadājumu apdrošināšanas cenām;

Vienkāršums – Jūs varat pievienot Jums vēlamo apdrošināšanas opciju, rezervējot pakalpojumu.

 

22. Kādus sūtījumus nevar apdrošināt?

Papildu apdrošināšana nav piemērojama šādiem sūtījumiem:

īpaša režīma pārvadājumi (temperatūra, mitrums utt.), velkamās kravas, akcīzes nodokļa markas, pastmarkas, loterijas biļetes, beigti un dzīvi dzīvnieki, ieroči, radioaktīvi materiāli, neiepakoti vai bojāti produkti, lidaparāti un peldlīdzekļi, saliekamās ēkas, beramkravas un autocisternas, cements, saldēta gaļa un zivis, stikla plāksnes, motorizēti transportlīdzekļi, tostarp automašīnas, rūpniecības papīrs ruļļos, celuloze. 

Ir aizliegts veikt starptautiskus sūtījumus, kuros ietilpst preces, kuru izvešana no sūtītāja valsts un ievešana sūtījuma saņēmēja valstī ir aizliegta. 

Cargobus neuzņemas atbildību par aizliegtu priekšmetu esamību sūtījumos. Cargobus patur tiesības jebkurā laikā likvidēt un iznīcināt sūtījumus, kas ir bīstami pārējiem sūtījumiem, kā arī Cargobus vai trešo personu īpašumam, veselībai vai videi. Sūtītājs apņemas atlīdzināt jebkurus zaudējumus un izmaksas, kas Cargobus izriet no iepriekš minētajiem aizliegtajiem vai bīstamajiem sūtījumiem.

 

23. Mans pasūtījums ietver vairākas pakas. Vai man ir jāpērk atsevišķa pārvadājuma apdrošināšana katrai pakai?

Jā. Ja Jūsu pasūtījumā ietilpst vairākas pakas, izvēloties papildu pārvadājuma apdrošināšanu, apdrošināšana būs jānoformē katrai pakai Jūsu pasūtījumā. Labākais veids vairāku paku sūtīšanai ir tās visas ievietot vienā kastē.

 

24. Vai man ir jāiegādājas sūtījuma iepakojums vai uzņēmums to man nodrošina?

Par sūtījuma atbilstošu iepakojumu atbild sūtītājs. Ja Jums ir nepieciešams iepakojums, to var iegādāties Cargobus termināļos.

 

25. Kā man jāiepako mans sūtījums?

Mēs zinām, cik svarīgi  ir nodrošināt, lai Jūsu paka tiek piegādāta droši un bez bojājumiem. Rūpīga sūtījuma iepakošana ir labs sākums, lai to panāktu.

1. Izvēlieties labas kvalitātes un atbilstoša izmēra kasti.

Vislabākā izvēle ir dubultsienu kaste, jo īpaši sūtījumiem, kas ietver trauslus priekšmetus, tos atbilstoši nostiprinot. Pārliecinieties, lai izvēlētā kaste ir lielāka par sūtīto priekšmetu. 

2. Pasargājiet sūtītos priekšmetus

Pārliecinieties, lai sūtītais priekšmets kastē nepārvietojas, aizpildot spraugas ar mīkstiem materiāliem, piemēram, iepakošanas papīru vai burbuļplēvi.

3. Katru kastē ievietoto priekšmetu iesaiņojiet atsevišķi

Sūtot vairākus priekšmetus vienā kastē, ir ieteicams katru no tiem iesaiņot atsevišķi. Šādi tiek nodrošināta Jūsu sūtīto priekšmetu labāka aizsardzība un samazināta to pārvietošanās kastē.

4. Aizlīmējiet paku ar iepakošanas lentu.

Aizlīmējiet ar lentu visas kastes atvērtās malas. 

5. padoms: Marķējiet savas kastes

Uz kastes redzamā vietā izvietojiet gaisa kravas pavadzīmi un „trausli priekšmeti” vai „ar šo pusi uz augšu” uzlīmes.

26. Kā iesaiņot trauslus priekšmetus?

Trauslu priekšmetu iesaiņošana nemaz nav tik sarežģīta, kā tas varētu šķist. Nedaudz pacenšoties un visus priekšmetus rūpīgi iesaiņojot, Jūsu priekšmeti pārvadājuma laikā praktiski būs pilnīgā drošībā un nebūs pakļauti bojājumiem. 

1. Ietiniet katru priekšmetu atsevišķi. Sāciet ar katra atsevišķa priekšmeta iesaiņošanu. Vispirms ietiniet tos burbuļplēvē un pēc tam aptiniet ar iepakošanas papīra slāni. 

2. Ievietojiet priekšmetus kastē. Kaste jāpiepilda ar saburzītu papīru, beramo putuplastu vai līdzīgu materiālu, kam pilnībā jānosedz kastes apakša, kā arī jāaizpilda visas tukšās vietas. Pārliecinieties, lai priekšmeti ir droši ievietoti kastē un nekustās. 

3. Ievietojiet mazāko kasti lielākā kastē. Pēc tam uz mazākās kastes, kas ir ievietota lielākā kastē, novietojiet polistirola loksnes vai citu iesaiņošanas materiālu, aizpildot visas tukšās vietas.

4. Aizlīmējiet kasti. Aizlīmējiet lielāko kasti ar līmlentu un, ja nepieciešams, uzlīmējiet piegādes etiķeti. Lai norādītu sūtījuma veidu, uz kastes varat pievienot arī brīdinājumu uzlīmes, piemēram, „Trausli priekšmeti” vai „Apieties rūpīgi”. 

 

Joprojām ir jautājumi? Lūdzu, sazinieties ar mums

cargobus@cargobus.lv